BaaraJuliaa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 23 augusti 2011 14:59

 

Japp, nu är två dagar av gymnasiet avklarade :)

Det känns nice ändå förutom  att jag inte lär mig namnen på mina nya klasskamrater nån gång xD Men jag har faktiskt lärt mig ganska många nu :)


Imårrn ska vi ha klassens dag, vi ska åka buss från skolan halv tolv och dom väägrar berätta vart vi ska, det är riktigt misstänktsamt kan jag lova! ;O När vi frågade kalle om vi skulle ha vanliga kläder blev han värsta osäker och ba "jaaa asså vanliga och vanliga, men ganska vanliga kan ni väl ta. Men jag skulle inte rekomendera klackskor om jag säger så". Jag kan  ju säga att jag kommer ta dom oömmaste kläderna jag har x)


Vi har fått våra datorer också! :D Det är asgrymt :D Dom är skitsnygga 8D Fast batteriet laddar ur jättefort :/ Plus att det är ganska drygt att man måste lämna in dom över sommarn... Man fattar ju att dom vill det men jag tycker det är onödigt för man får ju ändå samma dator nästa år ändå...


Aja, nu har inte jag tid att skriva längre :P


Se y'all

Av Julia - 1 augusti 2011 17:27

I förrgår kom jag hem efter en veckas underbart mysigt ridläger på slätterne gård, riktigt trött nu eftersom innan det var jag på sökläger en vecka :P


Idag var jag med Laura och Olivia på stan, riktigt kul hade vi :D Jag hittade en födelsedagspresent till Frida! :D


Nu ska jag i alla fall fixa med en ny header så vi hörs ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför är du inne på min blogg nu?
 Jag följer den
 Min kompis/annan jag känner tipsade mig
 Råkade bara
 Såg det på din bdb
 brukar kolla din blogg ibland
 Vet faktiskt inte, drar nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Antal besökare

besöksräknare

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards