BaaraJuliaa

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 8 november 2010 20:26

Asså, jag sa att jag skulle hålla igång den hära bloggen, och hur har det gått då? Inte alls! -.-'


Hehe iaf så har juh skolan börjat nu...

Idag så gick dagen segt, men något annat hade jag inte direkt förväntat mej heller ;PP


Aa, iaf så red jag ridlektion på östanbräck med Wirre i tisdags. Det gick bra, vi hoppa, fast bara lågt och jag och Wirre tog det i trav ;)) Han var suuperduktig med tanke på att han aldrig varit i det ridhuset tidigare och bara en gång lite snabbt på själva anläggningen ;)

superduktig ;DD


Aa, och nu så sitter jah och pluggar så jah ska väl fortsätta me de ;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför är du inne på min blogg nu?
 Jag följer den
 Min kompis/annan jag känner tipsade mig
 Råkade bara
 Såg det på din bdb
 brukar kolla din blogg ibland
 Vet faktiskt inte, drar nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Antal besökare

besöksräknare

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards