BaaraJuliaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av Julia - 31 augusti 2010 20:19

Igår kom jag hem från Turkiet.

Bussen från hotellet gick 20.40 och sedan var det en timmes bussresa till flygplatsaen. Planet gick 23.55 och vi kom till Sverige 03.35 (flygtiderna är som det stod på biljetten, jag sov så jag har ingen koll på om vi startade och landade lite tidagre eller senare eller så ;P)

Tåget hem gick vid sju så det blev lite sova på en bänk på arlanda, ganska bekvämt faktiskt ;P ^^)

Sedan var det hemma, Camilla hade köpt bröd och sånt till frukost åt oss, så vi åt och gick och la oss och jag låg och sov till typ halv fem för då väckte pappa mig ;P


Så nu kommer lite bilder dåe, kvaliten får vara som den är för jag orkar inte redigera alla (a) ^^)


  

Jag och Emilia påväg ut på stan ;)


  

Jag och Emilia utanför hotellet ^^)

Jag och mamma på hotellrummet

    

Frida och jag åkte prasailing, här är precis innan vi får flytvästar ;)

   

Påväg till "storbåten" ;P Påväg in igen fick jag styra den där gummibåten (y) ^^)

   

Jag och Frida i luften, jag till vänster och hon till höger (hon håller i, inte jag ;P)


   

På Fridas födelsedag beställde vi ett bord och fick extradukning ;) Här Frida vid bordet :)

   

Vi knäppte kort hos hotellfotografen också, bla den här :)

   

och den här, med lite redigering på den ;)


Aa, det får bli bra så, orkar inge mer xD


Natti ^^)


Av Julia - 7 augusti 2010 13:15

Hejj, jag har inte lagt upp något nu på miljardes triljardes år men nu så ska jag försöka mig på igen xD


Haha ja, det har ju hänt lite sen jag sist la upp ngt...


Det enda som snurrar i mitt huvud hela dagarna; Habibi är fortfarande halt! DD':


Vi (eller ja, mamma och pappa) ska till strömsholm på måndag och undersöka han och han kommer förmodligen att opereras men då blir det nog efter att vi har varit i turkiet.

Asså, jag står snart inte ut längre! Han får bara gå i koppel, aldrig löst och bara korta promenaer, men han är ju bara 6 månader så typ två gånger i veckan får han gå ut på gården men då försöker vi se till att han tar det så lungt som möjligt.

Men han måste få springa! Han ÄLSKAR att vara ute och gå och rejsa och bada och nu får han inte göra det D':

När vi var och campade med huvagnen fick han bada lite med lina och han fick inte simma nästa nå...


Jag vill att han ska bli frisk snart!!


Sen så vet inte jag vad jag ska säga mer...


Har ridit Milena för första gången på evigheter, i 25 minuter bara för höstarna ska sättas igång efter betet men hon var jättesnäll och arbetsvillig ^^)


Jaa, men vi höres väl ;P


Hart bra nuråe :**



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför är du inne på min blogg nu?
 Jag följer den
 Min kompis/annan jag känner tipsade mig
 Råkade bara
 Såg det på din bdb
 brukar kolla din blogg ibland
 Vet faktiskt inte, drar nu

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Antal besökare

besöksräknare

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards