BaaraJuliaa

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 24 december 2010 20:41

Har haft en underbar julafton med hela familjen :D

Ätit så jag bara vill gå och lägga mej och somna och inte vakna förens nyår, men först blire kyrkan kl elva ;))


Har fått världens bästa julklappar me ;P Tack alla så jättemycket! :D


• Armand från Emilia (bild)

• Ridhandskar från Mamma och Pappa

• Prenumeration på Frida från mormor och morfar

• prenumeration på häst magazinet från Mamma och pappa

• Halsband från Mamma och Pappa

• Kniv från morfar

• Thomas Sabo halsband från Mamma och Pappa

• presentkort på HM + läppglans från kusinerna i Göteborg

• Eclipsebox med massa extragrejer (tex bellas förlovningsring, bild) från Frida, Martin och Fredrik

• Parfym från Mamma och Pappa

• Kalender med bilder från turkiet, från Mamma och Pappa

• Bok från Mamma och Pappa


Tack så¨jättemycket igen alla! :DD


Armbandet från Emilia         Ringen

 


^^)

Av Julia - 4 december 2010 17:39

Nej, men titta vad jag hittade ^^)

Dom som aldrig brukar ligga ens i närheten av varandra :))

Bara för att jag har världens sötatste voffsisar ^^)


Ja, och alla vet ju att jag är sååååååååå duktig på att fotografera, men ändå ;))

Av Julia - 4 december 2010 15:41

Okeej, nu äre så att jag hittade den hära på min kompis, fannys, blogg ;))


Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Min bästa vän.
Dag 7 – Ett ögonblick.
Dag 8 – Min tro.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Den här veckan.
Dag 12 – Mina drömmar.
Dag 13 – Min första kyss.
Dag 14 – Mitt favoritminne.
Dag 15 – Min favoritfödelsedag.
Dag 16 – Detta ångrar jag.
Dag 17 – Den här månaden.
Dag 18 – Ett annat ögonblick.
Dag 19 – Det här upprör mig.
Dag 20 – Det här får mig att må bättre.
Dag 21 – Det här får mig att gråta.
Dag 22 – En första.
Dag 23 – Mina rädslor.
Dag 24 – Min favoritplats.
Dag 25 – Det här saknar jag.
Dag 26 – Mina ambitioner.
Dag 27 – Mina semestrar.
Dag 28 - Mina djur.
Dag 29 - Min skola/mitt jobb.
Dag 30 - Ett sista ögonblick.


Tänkte iaf gice it a go och se hur länge jag orkar innan jag trättnar på/glömmer den ;P

Börjar med dag ett nu, ikväll eller imårrn, vi får se ;P

Av Julia - 4 december 2010 14:22

Nu så har jag fixat en gästbok till min lilla blogg dåe ;))


Så skriv gärna nåt där :)


Annars vare väl inte så mycke mer att säga, jag har faktiskt jobbat mycket på so:n ska skriva några punkter till sen så slår jag igång sims 3 :D

Av Julia - 4 december 2010 12:25

Jag har blivit sjuk, inte bra! D:


Vem har sån otur så att dom blir sjuk på en helg!?


Aja, nu så sitter jag iaf och jobbar so och sen så ska jag spela sims 3, de e najs ;P


En bild på älsklings Dennis får ni också ;))


  

Haha han tigger korv ;P ^^)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför är du inne på min blogg nu?
 Jag följer den
 Min kompis/annan jag känner tipsade mig
 Råkade bara
 Såg det på din bdb
 brukar kolla din blogg ibland
 Vet faktiskt inte, drar nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Antal besökare

besöksräknare

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards