BaaraJuliaa

Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 22 september 2010 15:03

Pappa har fixat min dator nu! :D

Äntilgen :DDD

Fast spotify funkar inte och inte youtube heller så det får han fixa när ha kommer hem ^^)


Och eftersom att inget roligt händer och jag inte har nå musik så blire dataspel för mej nu ;P


Herrå :**


<333

Av Julia - 9 september 2010 22:26

Idag fyllde jag 15 :DDD

Tack för alla underbara presenter, kommer bilder på dom imårrn men jag orkar inte nu :P


Aja, ville bara säga det, natti :* <33


  

Jag och Bosse-sötis på bilden ^^)

Av Julia - 4 september 2010 20:20

Hejj ^^)


Idag så har jag sovit hos Emma och varit med henne typ hela dan i hennes nya lägenhet :)

Vad vi har gjort? Tja, bärt lådor, bärt lådor, bärt lådor, lite fler lådor, ännumer lådor, sen några lådor till, lådor, lådor, lådor eh ja, vill ni att jag ska fortsätta? xDD


Haha jaa sen när deras lägenhet var smockfull med lådor, så skulle jag hem (och då kom Maria och Christer med en släpvagn full med lådor till xDD


Ja, sen så åkte jag hem och har gjort typ inget :P


Jaa, igår så red jag. På Charlie :D

Han var snäll som vanligt (dvs när man har hoppat upp, han var skitnära på att bita mig i armen, och han satsade riktigt bra kan jag säga, och när jag la sadeln på hans rygg, jag la den bara på rygen hävde inte ens ner sadelgjorden, och han sparkade i väggen typ sex gånger) vo hade dressyr och han var lite stelare än vanligt tyckte jag eller så var det bara jag som var mycket ringrostigare än jag trodde (vilket är såå sant!!) haha xDD


Aja, sen så har det väl inte hänt så mycket mer de senaste dagarna, see ya :D


:** <33333

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför är du inne på min blogg nu?
 Jag följer den
 Min kompis/annan jag känner tipsade mig
 Råkade bara
 Såg det på din bdb
 brukar kolla din blogg ibland
 Vet faktiskt inte, drar nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Antal besökare

besöksräknare

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards