BaaraJuliaa

Alla inlägg under juni 2010

Av Julia - 30 juni 2010 20:14

Hejhej :)


Idag så vaknade jag vid typ halv tolv för Emilia väckte mig   sen så åkte vi till farmor och firade hennes födelsedag :D


Sen så åskdae ju det som bara den så då blev tydligen valpkursen in men det visste inte vi så vi åkte dit ändå   


Ja, sen har det väl inte hänt så mkt...


nitt ^^ :** ♥ ♥

Av Julia - 29 juni 2010 22:44

Okej, jag ska prova att blogga med bloggplatsen och se om det är bättre än blogg.se där jag har min gamla blogg ^^

Jag gillar min mammas blogg och hon är också med här (http://prickighund.bloggplatsen.se/) så jag ska också prova ^^


Jao, men jag orkar inte skriva om min dag idag igen (jag satt nyss och skrev på min andra blogg), så vill ni veta det får ni gå in på http://baarajuliaa.blogg.se/ ^^

(samma namn, jag vet. Det blev lättast så xD)


Aja, pusspuss :** ♥ ♥ ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför är du inne på min blogg nu?
 Jag följer den
 Min kompis/annan jag känner tipsade mig
 Råkade bara
 Såg det på din bdb
 brukar kolla din blogg ibland
 Vet faktiskt inte, drar nu

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Antal besökare

besöksräknare

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards