BaaraJuliaa

Alla inlägg under juli 2010

Av Julia - 17 juli 2010 18:54

JAG HAR GJORT BORT MEJ IDAG!!!!    


Asså guud kan inte nån göra det ogjort? :$


Haha så himla fail xDD


Hoppas att jag bara tror att han såg mej då för annars vill jag inte att en grej ska börja till hösten vill ALDRIG träffa han igen!   


Haha fast jag är ju duktig på att göra bort mej inför han så jag antar att han är van xD   


Haha jag kommer inte säga vad jag har gjort men det var på ica idag iaf (Olivia, nu kan du nog lista ut vad det handlar om) xD haha aa, måsta bara få säga det ;P


:*

Av Julia - 4 juli 2010 00:18

Inatt så var det andra natten som Emma sov hos mej :D

Vi har hittat på en massa skoj, men jag skriver om idag ^^)


Först så åkte vi, mamma och Emilia till utebadet i delsbo och hade det myys   


Sen när vi kom hem så slängde vi ur grjerna lite snabbt och slängde in två hundar och stack hem till Emma där Dennis, Habibi, Rocko, Tengel och Shairo (stavning) fick busa :)

Sen så åkte vi med allihopa (vi= jag, mamma, Emlia, Emma, Maria och Christer (tror iaf att han stavas så ;P) till arnöviken och badade ^^)

Har inga bilder på det för de är på mammas data men jag slänger med en bild på min nya klänning, som jag fick idag av mamma :DD


Den var fett snygg och bekväm ;DD


 


Aja nu så ska jag sova jag :)   

Natti natti allesammans :)


:** ♥ ♥

Av Julia - 1 juli 2010 14:15

Hejjhejj ^^


Idag så har jag typ nt gjort nånting...

Varit ute en svänd med syrran och vovvarna, men annars har jag bara tagit he lungt ;)


Aa, det finns väl inte så mkt mer att säga...

Känns som att det bara är jag som inte har sett Eclipse än? Alla ba; åh den var grym och så jag ba; okej jag har inte sett den Haha xD


Aja, vi hörs nå och bara för att det är tråkigt att inte ha nå bilder på bloggen får Tingeling stå för en random bild ;D ^^


♥ ♥


  Fotograf: Frida Edvardsson

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför är du inne på min blogg nu?
 Jag följer den
 Min kompis/annan jag känner tipsade mig
 Råkade bara
 Såg det på din bdb
 brukar kolla din blogg ibland
 Vet faktiskt inte, drar nu

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Antal besökare

besöksräknare

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards